Zadaniem Zespołu Badawczego SGH jest wyłonienie gmin, które wykazują ponadprzeciętną skuteczność w obsłudze potencjalnych inwestorów, a także wdrażają godne wyróżnienia innowacje i dobre praktyki.
Oceniana jest zarówno komunikacja jednostronna – przekazywanie informacji na oficjalnych stronach gminy, jak również komunikacja dwustronna – z wykorzystaniem poczty elektronicznej.
Badacze zwracają uwagę na tworzenie przyjaznego klimatu proinwestycyjnego oraz na aktywność na portalach społecznościowych, takich jak Facebook. Podczas oceny witryn internetowych, kluczową rolę odgrywa zakładka o terenach inwestycyjnych – oferty lokalizacyjne, dane do osoby pośredniczącej w kontaktach między gminą a inwestorem oraz informacje o udzielanym wsparciu. Zwraca się też uwagę na bieżącą aktualizację zamieszczanych treści.
- Jestem bardzo dumny, bo taka nagroda świadczy o dobrej pracy naszego zespołu – pracowników Urzędu Miasta. To dzięki ich profesjonalnemu podejściu do kontaktów z potencjalnymi inwestorami, znaleźliśmy się wśród wyróżnionych gmin - mówi Jerzy Wrębiak, burmistrz Brzegu.
Włodarz miasta podkreśla również, że wszelkie nagrody to solidny zastrzyk motywacji na przyszłość.
- Każda nagroda jest motywująca, daje poczucie dobrze wypełnianych obowiązków. Dziękuję Zespołowi Badawczemu SGH za docenienie naszej pracy i starań - dodaje burmistrz.
Strefa Biznesu: Takie plany mają pracodawcy. Co czeka rynek pracy?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?