Pod koniec lutego rozpoczęły się prace remontowe związane z realizacją zadania „Rewaloryzacja budynku Urzędu Miasta w Brzegu z dostosowaniem do wymogów przeciwpożarowych”.
W ramach przedmiotowego zadania zostaną wykonane zabezpieczenia przeciwpożarowe budynku A i B – etap II oraz zostanie zagospodarowany teren przy budynku B. Wykonano już drogę pożarową.
- Udaje nam się realizować bardzo ważne zadanie przy znaczącym dofinansowaniu rządowym. Zwiększenie bezpieczeństwa przeciwpożarowego jest dla nas priorytetem w trosce o mieszkańców i pracowników Urzędu. Cieszę się, że prace postępują i z dnia na dzień efekty są coraz bardziej widoczne - mówi burmistrz Brzegu Jerzy Wrębiak.
Koszt inwestycji wynosi 1,78 miliona złotych. Zadanie realizowane jest w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych i dofinansowane do wysokości 98 % wartości kwalifikowanej.
Przypomnijmy, że równocześnie trwa remont zabytkowej elewacji budynku A.
Dziennik Zachodni / Wybory Losowanie kandydatów
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?